Logo sterk

Sterk groeien.

SEAsocial mediamarketing

"

Schieten met een blinddoek op…

We geven vaak honderden euro’s uit aan reclame voor een voetbalploeg, wielerploeg, radio of zelfs lokale doelen. Maar wie bereiken we daarmee en wat haal jij eruit? Je weet ook niet echt welke klanten uit die reclame komen, tenzij je het steeds vraagt.

Blijf jij schieten met een blinddoek op? Of ben je klaar om je klanten aan te trekken met de precisie van een scherpschutter?

SEA (Search engine advertising)

Spendeer 40% van je budget aan gerichte advertenties via Google Ad Campaigns en kom zo in de picture zo bij mensen die jouw dienst of product echt zoeken.

Via Google’s analytische tools krijg je dan ook nog eens een duidelijk rapport waar je mis schiet en hoe je beter kan mikken.

Jij de scherpschutter, wij jouw vizier. Zo laten we jouw sterk merk groeien.

Strategie

Meteen een sterk gesprek? Maak een afspraak

Social media

Spendeer gerust nog eens 40% van je marketingbudget aan Sociale Media. Als je gelooft in reclame maar graag zelf wil kiezen wie jouw reclame ziet, dan zijn Facebook, Instagram en TikTok vandaag dé kanalen om op te adverteren.

Via social media verspreid je verschillende reclameboodschappen naar specifieke doelgroepen, leeftijden en interesses. Beter toch dan hopen dat die 1e persoon jouw reclamebord gezien heeft op de voetbal, net op het moment waarop hij jouw merk nodig heeft? En ja hoor, ook social media heeft een analytics tools die je precies vertelt welke campagnes goed werken, zodat je kan bijsturen waar nodig.

Een sterk merk verdient bewust gekozen doelen!

Strategie

We creëren succes en groei met strategische marketing. The sky is the limit.

Marketing

Marketing zorgt ervoor dat je gezien zal worden. Bij ons noemt dit ‘visibiliteit’. We hebben nog 20% van jouw initiële budget over en dit zetten we slim in aan visibiliteit waar nodig.

E-mailcampagnes kunnen ingezet worden om bestaande klanten geïnteresseerd te houden. Gepersonaliseerde relatiegeschenken zorgen ervoor dat jouw zaak memorabel is…  En ja, die lokale wielerploeg, voetbalploeg of dat bord aan de kant van de weg, die heb je nu ook eenmaal nodig om naast online ook offline gezien te worden. Het is misschien niet zo doelbewust en je kan het niet goed meten, maar herhaling werkt. Jouw potentiële klant heeft je gezien via Google en sociale media. En nu ook in’t straatbeeld.

Net als jij een nieuwe auto gekocht hebt zie je er plots honderden met dezelfde rijden. Herkenbaar toch? Herhaling van jouw sterk merk, werkt.

Zullen we jouw vizier ook scherp stellen?

Strategie

Online groeien? Samen staan we sterk