18% meer conversie voor MyShopi dankzij sterke e-mail campagnes

Minder spenderen, meer verdienen. Met nieuwe e-mail templates, zorgden we voor een hogere conversie. Dankzij een zorgvuldige segmentatie wordt er ook bespaard door geen onnodige e-mails te sturen.
Myshopi e-mail campagnes
"

Minder uitgaven, meer inkomsten.

Voor MyShopi creëerden we nieuwe e-mail campagnes van A – Z: user experience, design, development, integratie en segmentatie. Het resultaat? een gigantische stijging van 18% in conversie.

Gemiddeld worden er bij MyShopi 3 mails per week verzonden. Promotie e-mails, informatieve mails, en gesponsorde campagnes. Voor al deze zorgden we voor dezelfde impact: Hogere click-through rates en meer conversie.

Hoe?

We zorgden voor een frisse nieuwe look die ontworpen en gebouwd is met de best mogelijke UX voor ogen. Daarbovenop hebben we de doelgroep zorgvuldig gesegmenteerd, in plaats van massaal campagnes naar een hele database te sturen. MyShopi maakt dus niet alleen meer winst met deze campagnes, er wordt ook bespaard door geen onnodige e-mails te sturen. En dat is nog niet alles! Dankzij deze segmentatie ontvangen de lezers content op maat, en zijn ze meer geëngageerd. Dat zorgt nógmaals voor een extra stijging van de ROI.

%

Meer conversie

%

Hogere CTR

%

Sterk

Online groeien? Samen staan we sterk